Brev:
Cykelstol - 7 mdr.
7. juni 2006
Alder:
7 mdr.
Cykelstol - 7 mdr.
Hej Helen
Blot nogle konkrete spørgsmål i forhold til at cykle.
Hvornår er min datter gammel nok til at sidde bagpå min cykel?
Er der sikkerhedsmæssige krav til cykelstol?
Jeg har købt hjelm til hende, som hun selvfølgelig skal have på, men er der specielle krav her?
Hvor lang tid kan hun sidde i stolen?
Lige nu sidder hun ikke helt selv, men har en god og stabil ryg, når hun sidder hos os. Hun svinger lidt frem og tilbage (med vilje) og korrigerer rigtig flot.
Hun er så nysgerrig, så jeg er jo lidt bekymret for, at hun skal sidde og kaste sig fra side til side på cyklen for at følge med i alting, det gør hun jo når hun sidder hos os.
Gode råd efterspørges, måske er der noget jeg ikke har tænkt på... ;-)
På forhånd tak
Heidi :-)