Brev:
Sovevaner dreng på 4½ måned
7. juni 2006
Alder:
4 mdr.
Sovevaner dreng på 4½  måned
Hejsa
Jeg har en dreng på 4½ måned... han blev født d. 25 Januar 2006. Han vejede 3708 g og var 53 cm lang. Han er dags dato 8200 g og 68 cm lang. Han er 100 % brystbarn!
Han bliver puttet hver aften omkring 19.30 ( med forbehold ) Men vi kører fast med halv otte.. Han sover så senest kl. 20.15 - sådan cirka. Han vågner igen omkring midnat og skal have lidt bryst. Så fra midnat og frem til næste morgen bliver han ammet max 2 gange.
Han sover indtil 07.00 nogle gange 07.30... I løbet af dagen sover han på gode dage.. 3 timer sammenlagt i små " breaks " i løbet af dagen. For tiden sover han max 2 timer små power naps.... på max 30 min.
Han har ikke rigtig nogen rytme med faste tider mht. at sove om dagen !!
Jeg vil gerne amme ham indtil han er 6 måneder.
Hvis jeg har mælk nok...
Hvordan vil du sige hans søvn mønster ser ud pt.?
Hvis jeg så småt om 1 måned begynder med lidt grød - hvordan vil du så foreslå hans måltider bliver fordelt.
Jeg ammer for tiden ca. 8 gange om dagen.
Hvordan får jeg ham til at sove længere i løbet af dagen? Er det fordi han ikke får mad nok?
Mange hilsner W