Brev:
Vand i varmen - 2 mdr.
8. juni 2006
Alder:
2 mdr.
Vand i varmen - 2 mdr.
Hej
Jeg vil gerne lige høre, om man skal give vand ved siden af modermælken som ekstra væske nu hvor det bliver varmt. Min dreng er 2½ måned og får udelukkende modermælk, men der er bare nogle der siger, at man skal supplere med vand når det er varmt...
På forhånd tak.
Med venlig hilsen
Tania