Brev:
At ligge på maven - 2 mdr.
8. juni 2006
Alder:
2 mdr.
At ligge på maven - 2 mdr.
Hej
Jeg har en søn på 2½ måned som endnu ikke kan løfte sig op med skuldrene når han ligger på maven. Han har haft en stram muskel i halsen (sterno claido tror jeg nok den hedder) så han kun har kunne se til den ene side. Derfor har det også været svært for ham at løfte hovedet fra maveleje.
Nu er han begyndt at se til begge sider, men vil stadig ikke løfte hovedet når han ligger på maven. Han bliver meget sur når vi ligger ham på maven og forsøger ikke at løfte hovedet.
Er han meget bagud i forhold til sin udvikling? Og hvordan får jeg ham til at løfte hovedet?
På forhånd tak.
Med venlig hilsen
Tania