Brev:
Søvnproblemer - 2 år, 6 mdr.
8. juni 2006
Alder:
2 år, 6 mdr.
Søvnproblemer - 2 år, 6 mdr.
Kære Helen
Min datter på 2,5 måned har de sidste 2 uger haft det meget svært med at sove om dagen. Jeg skrev til dig anggående dette for nogle uger siden - dengang kunne jeg dog hjælpe hende videre til at sove flere timer. Nu er dette helt umuligt. Alt hvad jeg gør er forgæves - med det resultat, at pigen er frygtelig træt. Normalt sover hun 5-6 timer i dagens løb. Nu får hun ikke mere end en enkelt time sammenlagt! Det er jo alt for lidt... Jeg har prøvet gåture - men hun skriger og der skal intet til at vække hende hvis hun endelig blunder lidt.. En fugl, en bil osv........
Hun græder og græder hen på eftermiddagen - er så træt at hendes pupiller suser rundt i øjnene på hende! Det er så hårdt at se på! Men uanset hvor træt hun er overgiver hun sig ikke før det bliver aften og hun kommer i seng i mørket med gardinerne trukket for osv.. Hele natten sover hun fint. Iaftes allerede fra kl 19 - frem til 01 hvor hun spiste. Så til kl 05, og igen til kl 07.
Jeg var bange for der er noget galt - tog til vagtlæge for at tjekke ørene, men alt er fint! Vi er efter råd fra SP gået over til kun at give Grøn Allomin pga maven. Kan det være for syrnet? Med hensyn til afføring - i løbet af disse to uger har hun i 4 usammenhængende dage ikke lavet i bleen. Er det ok - eller skal det tages helt bogstaveligt når man siger der skal være afføring hver dag på mme? Hun spiser nok ift hendes vægt (1/6)..
Er lige blevet rådet til at give Kamille the, hvilket jeg selvfølgelig vil prøve..
Jeg har så ondt af hende. Stakkels pus der bare er så ked af det hele tiden... har du et bud på hvad der er galt?
Med venlig hilsen
Mor