Brev:
Fra mos og grød til rigtig mad
8. juni 2006
Alder:
8 mdr.
Fra mos og grød til rigtig mad
Hej Helen
Jeg har et spørgsmål angående maden til min 8 mdr. gamle søn.
Han har hidtil spist de købeprodukter (nestle m.m.) man kan få og har spist dem med glæde, men nu er han begyndt på "rugbrøds hapser" og ellers den samme mad som vi får.
Han kan godt lide det, men jeg har ingen anelse om hvor meget han skal have for det svarer ca til den samme mængde (før var det jo i ml og nu er det "antal hapser").
Hvis han eks. spiste 100-150 ml grød hvor meget kan han så ca spise af rugbrød? Mætter maden mere når den "er fast"?
Håber du kan hjælpe mig...
Hilsen Michelle