Brev:
Dagplejen er ikke god
24. oktober 2003
Alder:
10 mdr.
Dagplejen er ikke god
Hej Helen!
Håber du kan komme med et ligeså godt råd som jeg har fået før.
Min datter på 10 mdr. er startet i dagpleje. Mit problem er at jeg ikke byder mig om hende eller hendes holdninger. Jeg føler ikke rigtig at jeg stoler på hende.
Efter den første dag vi var på besøg fortæller hun mig, at hun ikke kan sidde /være på gulvet pga sine ben. Det synes jeg ikke er fedt, da min pige kun sidder på gulvet. Der er SÅ fodkoldt der og min pige bliver meget let syg og (er ørebarn). Dagplejemoderen ved godt at der er meget koldt.
Derudover må min datter kun få sin sut når hun skal sove, hvor jeg synes hun godt må få den hvis hun er ked. Hun vil ikke ha man kommer ind og sidder lidt med hende om morgenen, men vil ha en hurtig aflevering i gangen.
Der er åbent fra 6.30 men da jeg ringede imorges 7.15 var hun i bad!!!
Jeg har det så dårligt med at aflevere hende der. Græder meget pt og har kvalme. Ville så gerne have en vuggestueplads, men der er ingen. Ved godt jeg også ville ha det dårligt med at gå fra hende i en vuggestue, men jeg ville føle mig mere tryg.
Overvejer meget om jeg skal ringe til kommunen og be om en anden dagplejeplads inden min ferie er slut.
Håber du kan svare mig hurtigt.
Knus Mette