Brev:
2½ mdr. sover helst på arm
8. juni 2006
Alder:
2 mdr.
2½ mdr. sover helst på arm
Hej
Jeg har skrevet til dig før om min pige på nu 2½ mdr. Sidst var problemet, at hun spiste uafbrudt. Det har jeg nu stort set fået løst - tror faktisk at problemet var, at hun var havde brug for at sove men ikke kunne finde ud af det og brugte brystet som trøst. Jeg har nu endelig fået hende til at tage en sut og sove mere.
Nu til mine spørgsmål:
Hun har et meget stort sovehjerte - 11-12 timer om natten samt nok 6 timer om dagen. Efter en times vågentid, amning inkl., viser hun tydelige træthedstegn. Er det ikke lidt i underkanten for aldersgruppen?
Endvidere....hun vil helst blive på armen. Falder i søvn ved at jeg vugger hende. Er svær at lægge. Og hvis det lykkes kan jeg kun få hende over den første ½ time ved vugning påny. Over 1 time lykkes det stort set aldrig. På armen kan hun snildt tage to timer - hun er en rigtig hyggeprinsesse!
Jeg har prøvet på at få hende til at lære at falde i søvn selv, men hidtil stort set uden resultater. Barnevognen virker heller ikke. Nogle gode ideer?
Tak for en nyttig brevkasse!