Brev:
Søvnmangel: skadeligt?
9. juni 2006
Alder:
5 mdr.
Søvnmangel: skadeligt?
Hej
Min lille søn på 5½ måneder sover typisk ca. 10 timer om natten, sommetider afbrudt af en enkelt eller to amninger. I løbet af dagen sover han 2 lure, som i alt varer ca. 2-4 timer (oftest 2½-3 timer). Dvs. alt i alt bliver det til 12-14 timer i døgnet.
Er det i underkanten og kan det skade ham, at han ikke får mere søvn?
Med venlig hilsen
Ane-Katrine