Brev:
Sovevaner 6 uger
9. juni 2006
Alder:
1 mdr.
Sovevaner 6 uger
Hej Helen
Ja nu har jeg endnu et spørgsmål ang. sovevaner. Det er jo så dejlig nemt lige at spørge dig, når man bliver i tvivl om noget, hvilke man jo ofte bliver som førstegangs mor :-)
Denne gang lyder mit spørgsmål: hvorlænge bør luren vare om dagen for en dreng på 6 uger ?
Om natten sover han mellem 3-4 timer vågner og får lidt mad hvorefter han igen sover mellem 3 og 4 timer.
Hans formiddags lur som er ved 9-10 tiden varer som regel mellem 3-4 timer, men er det for længe set i forhold til at han "kun" sover 4 timer i rap om natten. Man siger jo at børn bør sove kortere stræk om dagen i forhold til om natten så de kan kende forskel.
Det skal lige siges at han sover igen om eftermiddagen og her igen mellem 3-4 timer.
På forhånd tak for svaret
Helle mor til Anders