Brev:
Nan 2 - 1 mdr.
9. juni 2006
Alder:
1 mdr.
Nan 2 - 1 mdr.
Hej Helen
Min datter er nu 1½ mdr. Hun får kun erstatning nan 1. En anden mor jeg kender gir også sit barn nan 1, men godnat og nat flasken er nan 2, men hendes søn er 2 ½ mdr. Kan jeg gi min datter nan 2, 2 gange om dagen?
Med venlig hilsen
Pia