Brev:
Hvor meget forstår de?
9. juni 2006
Alder:
7 mdr.
Hvor meget forstår de?
Kære Helen
Jeg sidder tit og tænker over, hvor meget min dreng egentlig forstår af det jeg siger til ham. Han er 7 mdr nu og jeg snakker i det hele taget meget til ham, bare fortæller hvad jeg gør osv.
Jeg synes jeg får en reaktion på enkelte ord, såsom "slut" og "mad" og "godnat" f.eks, men kan det passe at han allerede forstår disse ord (ja og et par stykker flere faktisk) eller er det bare mig der føler han forstår mig?
Hvor meget forstår de ca nu og det næste stykke tid frem?
Kærlig hilsen
Ditte