Brev:
I gang med at gå?
11. juni 2006
Alder:
17 mdr.
I gang med at gå?
Hejsa
Alfred er nu 17 mdr og han går ikke. Dvs. han drøner rundt herhjemme med sin gåvogn og der er også fart på når vi "går tur" ved at han holder os i hænderne. Men når han skal gøre det på egen hånd så foretrækker han at kravle for det går hurtigere.
Dog kan han godt selv gå 7-8 skridt. Vi er begyndt at hvis den ene af os kommer gående med ham og han rækker ud efter den anden så slipper vi og lader ham selv gå hen til den anden, men det er alt vi kan lokke ham til
Som nævnt ved han godt "hvordan man gør" men det er som om han er usikker og ikke helt stoler på sig selv og sin balance.
Har du nogle tips eller ideer til hvordan vi kan styrke hans balance og hjælpe ham med at tro på sig selv?
Mai-Brit