Brev:
Amning og jordbær
13. juni 2006
Alder:
6 mdr.
Amning og jordbær
Kære Helen
Hvordan er det med amning og jordbær - er det en skrøne eller.... Jeg ammer fortsat min søn, der bliver seks måneder i næste uge. Han har hidtil aldrig reageret på noget, jeg har spist.
Kærelig hilsen
Cecilie, der elsker jordbær