Brev:
Platfodethed
25. oktober 2003
Alder:
22 mdr.
Platfodethed
Begge mine tvillingedrenge på 22 mdr. er platfodede. Jeg mener at have læst et sted at alle børn er platfodede indtil en vis alder, men også så længe som mine? Skal de have specialsko?
På forhånd tak