Brev:
Hvad gør jeg i varmen?
13. juni 2006
Alder:
3 mdr.
Hvad gør jeg i varmen?
Hej Helen.
Endnu engang tak for dine mange gode svar!
Jeg skriver til dig, fordi Tobias har det svært i varmen. Han sover ikke særlig godt om natten, vågner nærmest hele tiden og vender og drejer sig. Jeg kan ikke svøbe ham i dynen eller putte ham i voksiposen, hvilket ellers har virket dejligt beroligende på ham indtil nu, for det er simpelthen alt for varmt.
I nat sov jeg først selv ved 4.30 tiden, fordi jeg indtil da konstant blev vækket af ham. Derfor har dagen i dag været hård og Tobias har nok kunne mærke det på mig, i hvert fald har han været meget urolig i løbet af dagen og endte med at skrige sig i søvn og ligger nu og endelig og sover, roligt og godt.
Hvad kan jeg gøre for ham i varmen? For jeg er ret overbevidst om, at det er den, der genere ham.
Stine