Brev:
Kranieform
13. juni 2006
Alder:
3 mdr.
Kranieform
Hej Helen
Min smukke datter på næsten 3 måneder har, når hun ses bagfra en noget dråbeformet hovedfacon, der er ingen skævhed, men lige over nakken er der et knogleudspring (har også dette selv) og herover er hoved lidt fladt samt der er i midten et V, med spidsen øverst. Er det dette område man kan tolke som værende fladt?
Mange hilsner
Kkkk