Brev:
Spiser og kaster op
13. juni 2006
Alder:
4 mdr.
Spiser og kaster op
Hej Helen
Jeg har skrevet til dig nogle gange før vedr. vores datter som havde problemer med at drikke af sutteflasken. Nu er hun begyndt at få grød og det går godt, det var også som om at flasken gik lidt bedre i en årgang.
Nu har vi så problemer igen. Hun er begyndt at blive lidt træls igen og for at gøre det hele værre, så kaster hun tit op når hun har spist, det er virkelig kaste op, det drejer sig om hele portionen. Vi sørger for at hun får bøvset næsten hver gang hun har drukket ca. 50 ml. og et par gange bagefter, så kan vi lægge hende i seng, hun begynder at ligge urolig og hurtigt tager vi hende op og så står der en stråle ud nogle gange to stråler. Det har været værst her de sidste par dage, jeg ved ikke om det er varmen.
Hun har også fået en masse røde knopper på nakke, lår, balder, skulder og lidt i hovedet. Sundhedsplejersken har kikket på det men syntes ikke det så ud som udslæt, så mon ikke det er varmen igen der gør det.
Jeg vil selvfølgelig snakke med vores læge, men ville gerne lige høre om du har nogle gode ideer til at hjælpe os. Jeg bruger mam ventil sutteflasker fordi hun fik for meget luft med avent, som vi brugte før. Jeg kan bare ikke forstå at hun skal bøvse så meget vi bruger ca. 1- 1½ på et måltid før hun er hel klar og har bøvset færdig.
Jeg vil lige sige at hun er 4 ½ mdr.
Hilsen Annette