Brev:
Skemad vil han pludselig ikke
28. oktober 2003
Alder:
6 mdr.
Skemad vil han pludselig ikke
Min søn på 6½ mdr. har fået skemad siden han var 4 mdr. da han var ked af sin flaske. Han er nu begyndt, at blive lettere hys ved hvert måltid, hvilket er mærkeligt taget i betragtning, hvor glad han ellers har været for sin skemad. Jeg har prøvet alt, det eneste der ikke får ham op i det stadie, er yoghurt, men den holder ikke.
Skal jeg prøve, at give ham flasken igen, i et par dage, tvivler dog på at det bliver et hit, måtte "tvinge" ham til, at spise på den til sidst...
Håber meget på et godt råd, da det er ved at blive, et lille problem.
Det skal lige siges, at det ikke kan være pga. ensformet mad, han får alt slags grød og er også begyndt, at få lidt af vores mad i sin mad. Har også prøvet at gøre grøden tyndere/tykkere uden virkning. Han er dog rimelig begejstret for landbrød med leverpostej, han spiser 1-2 hapser.
På forhånd tak.
Nina B-Hansen