Brev:
Skævt kranie - 3 mdr.
16. juni 2006
Alder:
3 mdr.
Skævt kranie - 3 mdr.
Hej Helen,
Jeg vil gerne lige høre dig om hvor lang tid man har til at få rettet barnets kranie hvis det er blevet fladt.
Jeg har nemlig ladet mig fortælle at det er omkring 3 måneders alderen og derefter er det bare ærgerligt og for sent.
Min søn bliver 3 måneder i overmorgen og har lidt skævt kranie - er det så for sent for mig at få det rettet?
Med venlig hilsen
Tania