Brev:
Rejse og dagplejestart
17. juni 2006
Alder:
9 mdr.
Rejse og dagplejestart
Hej Helen
Vores datter skal starte i dagplejen 1. august - til den tid er hun 9 måneder. Den sidste uge i august har vi for længe siden bestilt en uges ferie sydpå, men nu er jeg blevet betænkelig ved om det er for meget for hende og om det ødelægger den indkøring vi forhåbentlig har gennemført. Vi kan stadig nå at afbestille rejsen, men vi synes jo også at det ville være dejligt med en uge sammen væk fra det hele. Måske kan det gå hvis vi forsøger at holde fast i de samme sovetider og madtider osv?
Et andet spørgsmål i den forbindelse er angående søvn i løbet af dagen. Da det blev varmt herhjemme sov hun ikke ret godt, så jeg tænkte at jeg dernede kan ligge hende på værelset hvor der er aircondition. Tror du det er for voldsomt med temperatur-forskellen?
Venlig hilsen
Tina