Brev:
Dagplejerutiner
17. juni 2006
Alder:
9 mdr.
Dagplejerutiner
Hej Helen
Vores datter på 9 måneder skal starte i dagpleje og jeg har hørt fra en anden mor at hendes barn skal sove middagslur for at dagplejemoderen kan få en pause. Det passer slet ikke ind i vores datters sovemønster, hun sover formiddags- og eftermiddagslur og er vågen i middagstimerne. Er det normalt at dagplejen kræver dette? Hvis det er, hvordan får man så det hele til at hænge sammen?
Venlig hilsen Tina