Svar: Madkamp 6 mdr.
18. juni 2006
Alder:
6 mdr.
Kære Sofiemor
Det lyder som om din datter er kommet rigtig godt igang med skemaden og som om hun nu har fået lyst til selv at være mere deltagende.
Prøv at give hende sin egen ske i hånden, imens du styrer med en anden ske. Det kan nogle gange hjælpe. Prøv også med en brødskorpe, et stykke agurk og lignende som hun selv kan sidde med, når hun er under opsyn.
Nogle gange kan det lade sig gøre at give lidt ind imellem, hvor hun så også selv forsøge at putte lidt i munden. Så det ikke er enten dig eller hende, men jer begge to:o)
Håber det hjælper jer lidt videre. Fortsat held og lykke.
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske