Brev:
Min dreng gider ikke sove
19. juni 2006
Alder:
5 mdr.
Min dreng gider ikke sove
Hey
Jeg har skrevet til dig før..
Min dreng på nu 5 måneder om et par dage. Gider ikke rigtig sove.. det har stået på snart 1 måneds tid.
Han sover 3 x 30 min præcis ( fordelt over 3 gange om dagen )
Vi putter ham 19.30,han sover indtil 00.00 ca., så sover han indtil 06.00 ( nogle gange 07.00 ) med 2 amninger på 1 nat, nogle gange 1.
Så står vi op.. morgen pusler..
Så er han træt og lagt til at sove igen inden 10.00 ( senest 10.30 )
Han sover her 30 min PRÆCIS.
Vågen og bliver underholdt...
Bliver lagt til middag.. sover 30 min ( også selv om jeg går med barnevogn )
Vågen resten af dagen indtil ca. 16.00 hvor han vil have 30 min også.
Så bliver han gjort aften klar.. nusset og masseret..
Lagt 19.30 nogle gange 20.00..
Mad :
Han får bryst.. hele dagen.. og om aftenen får han en skål risgrød (tror blandingen hedder 1 dl. vand 1 dl pulver ) efterfulgt af amning!!
Hvad gør jeg forkert, siden min dreng ikke sover mere?
Vi bor på 2 sal i en lejlighed.. og jeg skal op og ned hver gang jeg skal ud.... har forsøgt at få ham til at sove ved at gå m. barnevogn og sidde ude og vente på han vågner....
Fra fødsel har han sovet i frisk luft i soveværelset i sin lift. Den er han så nu vokset ud af.
Har du ikke et fantastisk godt råd.
Får han mad nok?
Kærlig hilsen W