Brev:
Udvikling - at holde hovedet selv
28. oktober 2003
Alder:
3 mdr.
Udvikling - at holde hovedet selv
Mit barnebarn er godt 3 måneder gammel, men kan ikke holde sit hoved selv, det falder bagover eller til den ene side. Er det normalt? Synes ikke nogen af mine egne børn var så længe om det, så jeg er lidt bekymret.
Mormor