Brev:
Fladt baghoved - 3 mdr.
19. juni 2006
Alder:
3 mdr.
Fladt baghoved - 3 mdr.
Hej Helen
Jeg har tidligere skrevet til dig omkring samme problem. Min mistanke om at min datters baghoved er blevet fladt er ifgl min sundhedsplejerske korrekt. Hun siger at kraniet fortsat er blødt indtil 4 mdr.(min datter er nu tre måneder.)
Problemet opstod på under tre uger, hvor min datter var HÅRDT angrebet af hormonknopper, arp og skel-eksem. Så slemt at vi røg akut til hudlæge da det begyndte at klø og huden var meget rød. Vi kunne derfor ikke rigtigt lægge hende på maven, da dette virkelig generede huden.
Mine spørgsmål til dig er:
- De plader der på hendes baghoved danner et omvendt V vil dette samle sig noget mere?
- Hvornår er det forventet at hun selv kan holde sit hoved?
- Er der andet vi kan gøre end at aflaste baghovedet?
- Hvordan ville det se ud hvis det var meget trykket?
Håber at mine spørgsmål giver mening....er meget ked at at baghoved ar blevet trykket selvom vi har været meget obs på dette :0(
Mange hilsner
K