Brev:
Let søvn
20. juni 2006
Alder:
2 mdr.
Let søvn
Hej
Jeg har endnu et spørgsmål om min søns søvn. En ting er, at han ikke sover meget i dagtimerne, en anden ting er at han sover tilsyneladende meget let. Han vækkes altså meget let. Om aftenen tør vi dårligt nok gå på toilettet af frygt for, at han skal vågne ved, at vi tripper rundt i huset. Om dagen når han er puttet i vognen kan jeg f.eks. ikke trille med den uden, at han vågner.
Ændrer det sig, når han bliver større eller kan jeg gøre noget for at træne ham i sove videre, selvom der er lidt liv i huset om aftenen eller naboen går forbi vognen om dagen?
På forhånd tak.
Ane-Katrine