Brev:
Mælk i brysterne efter ammestop
28. oktober 2003
Alder:
12 mdr.
Mælk i brysterne efter ammestop
Jeg stoppede med at amme min datter (2. barn) for ca. 6 mdr siden. Nu har jeg igen lidt mælk i brysterne. Har ikke oplevet det i den mellemliggende tid. Bruger spiral, så jeg regner ikke med at jeg er gravid igen (tager dog en test for at være sikker). Hvor lang tid efter at man er holdt helt med at amme kan der være mælk i brysterne?
Vivi