Brev:
Sovetider og søvnbehov 7 - 8 mdr
20. juni 2006
Alder:
7 mdr.
Sovetider og søvnbehov 7 - 8 mdr
saa...nu er jeg her igen.
Nu hvor vi er på nettet kan jeg jo læse i brevkassen at Banditten skal ned på to lure om dagen. Hmmm det blir spændende at få indført....
Jeg kunne godt tænke mig at vide hvor mange timer han egentlig bør sove i døgnet? og hvordan det er fordelt på nat og dag. Jeg kan jo godt lide at have nogle skemaer at læne mig opad.
Jeg tænker drømmende tilbage på tiden i Frankrig hvor han gerne sov til kl 8.30 om morgenen. Nu er det omkring kl 7, hvilket er helt fint for mig, men vi putter ham til samme tid om aftenen som vi gjorde tidligere, kl 20.30 er bad og put færdigt og han ligger selv og falder i søvn (læs; roder rundt og står op og skal vendes og klappes og nusses mange gange før han sover omkring ved 21tiden.)
Det er jo lidt sent, men ellers blir der en værre ballade med ham. Hvad er normalen for sengetid?
Han sover lige knap 3 timer fordelt på tre lure om dagen (jeg lægger ham ca kl 9.30, 13.30 og kl 17.30) Men hvis jeg sløjfer den sidste lur så kan jeg slet ikke finde ud af hvornår jeg så skal putte ham til nat.
Der er en værre ballade om natten for tiden, men jeg tror det er ovenpå mavevirus og det blir forhåbentligt bedre når han får ordentligt mad og kød igen....apropos, er det ok at give kød 2 gange om dagen?
Jeg må hellere lige indskyde at vi flytter permanent til Danmark i august hvilket bare blir så dejligt for os alle. Men det betyder jo endnu en flytning i hans lille liv og jeg tænker om vi skal være opmærksomme på det i forhold til at ændre i rutiner med lure og madtider osv altså måske lade være med at ændre noget før vi er hjemme (men der er han jo så 9 måneder)?
Mange hilsener
Bandittens mor