Brev:
Svesker mod forstoppelse
21. juni 2006
Alder:
7 mdr.
Svesker mod forstoppelse
Hej Helen
Vores datter på 7½ måned får nu 3 måltider fast mad om dagen (hovedsaligt øllebrød, grøntsagsmos og frugtmos). Hun har lidt problemer med at komme af med afføringen - nogle gange trykker og trykker hun og så kommer der bare en lille hård klump ud.
Hun er ikke så god til at drikke af kop endnu, men vi øver alt hvad vi kan. Mit spørgsmål er om det er i orden at give hende lidt sveskemos hver dag for det lader til at hjælpe lidt og jeg tænker at det er bedre end at give Laktulose.
Men sænker sveskerne maven i selv at vænne sig til maden?
Hilsen Tina