Brev:
Salt - 7 mdr.
21. juni 2006
Alder:
7 mdr.
Salt - 7 mdr.
Hej
Vores datter er snart 7 mdr., og vi vil gerne introducere hende for mere og mere af vores egen kost. Vi er dog i tvivl mht. salt.
Hvornår må børn få den samme mængde salt som voksne? Har vores datter ikke brug for salt - eksempelvis når det er varmt?
Venlig hilsen en mor