Brev:
3 måneder
23. juni 2006
Alder:
3 mdr.
3 måneder
Hej Helen
Jeg har nogle spørgsmål ang. min dejlige 3 måneder gamle pige.
Jeg vil starte "oppefra". Hun er begyndt at putte fingre, gerne hænder hvis de kunne være der!!, hagesmæk etc. i munden, så hendes læber er lidt hvide og "svampede". Der er ikke noget at se på tungen....er dette normalt?
Jeg ammer 100% og hun følger fint sin kurve. Vi har aldrig givet kamillete eller sukkervand. Mit spørgsmål er så omkring hendes afføring, som er aftaget fra 8-10 gange dagligt til nu kun omkring 2 gange dagligt. Afføringen er noget mørkere, samt er mere kraftig i lugt. Hun virker mere urolig når hun skal presse og det virker som om at det ikke er så nemt som før?
Mit sidste spørgsmål er omkring at malke ud og give på flaske...(hvis man skal ud etc.). Kan det påvirke amningen og hvor meget skal hun have på flasken?
Håber at mine spørgsmål giver mening.
Venlig hilsen
K