Brev:
Start på skemad
23. juni 2006
Alder:
6 mdr.
Start på skemad
Hej
Nu er min dreng snart 6 måneder. Jeg ammer ham fuldt ud, men er begyndt at tænke på andet kost til ham.
Hvordan får jeg startet bedst ud? Jeg tænker på hvornår på dagen, hvor mange måltider og hvad skal han have.
Jeg vil meget gerne fortsætte med at amme så længe jeg kan.
Med venlig hilsen
En Mor