Brev:
Amning og ferie
1. juli 2006
Alder:
6 mdr.
Amning og ferie
Hejsa
Jeg er så heldig og skal på ferie to gange, henholdsvis Kroatien og Grækenland. Men da jeg ammer har jeg selvfølgelig mine betænkeligheder.
Min datter er 6 mdr. Får både bryst, flaske og skemad. Mit spørgsmål er, hvis jeg spiser krydret mad og evt drikker et glas vin for meget - hvor lang tid er det i mælken? For jeg kan jo bare give hende en flaske i stedet og kassere mælken?
Vil jo gerne nyde både vin og mad, og stadig passe på guld-klumpen...
Tak for nogle gode svar...
Hilsen Tina