Brev:
Ikke glad for rugbrød
1. juli 2006
Alder:
9 mdr.
Ikke glad for rugbrød
Hej Helen
Min søn på 9 mdr. er ikke glad for rugbrød. Alt andet spiser han med glæde og i store potioner.
Mit spørgsmål er så hvordan jeg skal takle dette?
Jeg tilbyder ham det hver dag til frokost men han gider kun spise en 3-5 små hapser, og de skal nærmest tvinges i munden på ham.
Bør jeg tilbyde ham noget andet ud over rugbrødet (som han jo så nok vil vælge at spise frem for rugbrødet) eller skal jeg kun tilbyde ham det?
Og er det forkert af mig at "tvinge" ham til at spise et par hapser hver gang?
Han slutter frokosten af med en flaske M.M. så han går ikke sulten fra bordet....
Hilsen Michelle