Brev:
Ligge på maven - 7 mdr.
4. juli 2006
Alder:
7 mdr.
Ligge på maven - 7 mdr.
Hej
Vores datter er snart 7 1/2 måned og kan nu sidde uden støtte. Hun har aldrig været glad for at ligge på maven, men har dog gjort det dagligt siden hun var spæd. Nu hvor hun kan sidde, har hun slet ikke lyst til at ligge på maven og protesterer, når vi vil have hende til det. Er det vigtigt, at hun stadig opfordres til at ligge på maven?
Selvom hun er glad for at sidde, skal vi så skåne hendes ryg og ikke lade hende sidde for længe (max 15 min. ad gangen)? Eller kan vi regne med at hun selv viser tegn på, at hun er træt i ryggen og vil skifte stilling? Det synes vi nemlig hun er god til.
Hilsen en mor