Brev:
På charterferie
4. juli 2006
Alder:
8 mdr.
På charterferie
Hej Helen
Om en måned skal vi på ferie sydpå sammen med vores 8 mdr gamle datter. Har du et bud på hvad vi kan give hende at spise?
Lige nu får hun øllebrød eller havregrød om morgenen, grønsagsmos + kød til frokost og grøntsagsmos + frugtmos til aften. Vi skal bo i lejlighed med minikøkken, så jeg kan godt kokkerere lidt, men jeg ved jo ikke om jeg kan få fat i råvarerne der (Rhodos) og jeg har heller ikke lyst til at stå i køkkenet hele ferien... Jeg er godt nok i tvivl om, hvordan jeg skal gøre det.
Et andet spørgsmål i forbindelse med rejsen er angående flyveturen. Jeg har hørt at nogle børn får ondt i ørerne pga trykket. Er der noget man kan gøre for at undgå dette?
Med venlig hilsen
Tina