Brev:
Hvad gør man, hvis baby har for kort tungebånd?
6. juli 2006
Alder:
0 mdr.
Hvad gør man, hvis baby har for kort tungebånd?
Hej Helen
Har lige et kort spørgsmål, som jeg håber du kan hjælpe mig med.
Hvad gør man, hvis baby har for kort tungebånd og derfor ikke kan sutte. Jeg mener at man plejer at 'klippe' det, så baby kan sutte og bevæge tungen frit og dermed heller ikke senere i livet får taleproblemer, men har nu hørt en sundhedsplejerske sige, at det er ikke noget man gør mere.
Hvad gør man så? Og hvem skal man henvende sig til?
Tusind tak og god sommer.