Brev:
Vækst og udvikling, adopteret pige
6. juli 2006
Alder:
2 år, 3 mdr.
Vækst og udvikling, adopteret pige
Hej
Vi har adopteret vores datter fra Kina sidste år. Hun er født den 16-02-2004 og vejer idag 9,5 kg.
Hun er en aktiv pige - men vi har meget svært ved at få mad i hende og er nervøse for at hendes vækst og udvikling bliver "holdt tilbage" af denne grund.
Hendes udvikling går fremad, men vi har haft vores at se til. Vi mener vi er på rette vej, men har et spørgsmål vi håber du kan hjælpe med.
Vi har spurgt egen læge om råd og vejledning men møder en "vent og se" holdning.
Kender du til en modermælkserstatning, kosttilskud eller anden måde vi kan få mere protein i vores datter?
Generelt er det meget svært at få hende til at spise normal kost - dvs. det vi spiser.
En typisk dag kunne være: Nudel suppe, frugtmos, kiks, rugbrødsboller, kiks, cornflaks, risegaletter mv.
Hun er meget småt spisende og det har været vores bekymring hele tiden. Håber du kan hjælpe os.
Med venlig hilsen