Brev:
Skal vi få vores søns hørelse testet?
1. november 2003
Alder:
4 mdr.
Skal vi få vores søns hørelse testet?
Jeg er begyndt at være nervøs for om min søn har høre problemer.
Han er nu 4 måneder og 5 dage gammel.Trives, er glad, smiler og pludre.
Man kan stå ved siden af ham og sige noget, det reagere han ikke på, heller ikke hvis det bliver sagt højt eller man klapper.
Vi er i tvivl om, om det er fordi han er for koncentreret om alt mulig andet.
Hvornår skal de reagere på at man taler til dem?
Skal vi få hans hørelse testet?