Brev:
Sove på maven - 5 mdr.
6. juli 2006
Alder:
5 mdr.
Sove på maven - 5 mdr.
Kære Helen
Jonas bliver 5 måneder om en uge og det går rigtig godt med ham. Han er rigtig aktiv og kan vende sig fra ryg til mave og omvendt. Jeg er i tvivl om jeg må lade ham sove på maven da han jo vender sig om på maven i søvne.
Hidtil har vi gjort det at vi lige så stille har førsøgt at vende ham om på ryggen igen, men han vågner ved det, og bliver rigtig godt gal i skralden. Han græder og får jo afbrudt søvnen, og vender sig så om på maven igen senere. Sådan kan vi jo alle få afbrudt søvnen mange gange i løbet af natten hvis vi hele tiden vil vende ham om.
Jeg vågner mange gange i løbet af natten da jeg er nervøs for om han ligger på maven, og det kan jo godt mærkes i løbet af dagen. Han sover ellers så fint igennem, 9-10 timer i træk, hvis ellers han kan få lov til det :o).
Hvad gør vi?