Brev:
Babysvømning - 3 mdr.
6. juli 2006
Alder:
3 mdr.
Babysvømning - 3 mdr.
Hej Helen
Tak for en god hjemmeside som jeg flittigt besøger!
Jeg har en Anton på 3½ mdr (han er fra d.25.03.06) som jeg går til svømning med, dvs, det gør vi vel ikke, jeg tager ham med ned i svømmebadet 1-2 gange om ugen og så "svømmer" vi i varmt vandsbassinet i 20 min og går så op igen, der skulle være en instruktør men hun holder vist sommerferie og så tænkte jeg at du måske havde nogle tips og gode råd til hvad vi kan foretage os i vandet.
Jeg lader ham flyde på ryggen mens jeg støtter hans hoved og numse og lader ham plaske på maven mens jeg holder ham under brystkassen i samme håndstilling som når jeg leger flyver med ham. Han nyder det meget og spræller løs med arme og ben og jeg tror godt han ville blive ved i længere tid, men jeg har bare hørt 20 min et eller andet sted og så holder jeg mig til det...
Har også hørt noget om at dykke men har ikke helt gennemskuet hvordan, er vist lidt bange for at drukne ham!!
Det skal siges at han er en stærk og glad dreng der sjældent volder os kvaler, han har fra starten været nem og vi vil jo så gerne at han bliver ved med at være det!!
På forhånd tak
Mange sommerhilsner
Lisette