Brev:
Sidde i barnevogn
7. juli 2006
Alder:
3 mdr.
Sidde i barnevogn
Kære Helen
Glædelig sommer!
Jeg har bare lige et kort spørgsmål: Hvornår må Tobias sidde op i barnevognen?
Det tror jeg nemlig mægtig gerne han vil, men jeg har en fornemmelse af, at det er alt, alt for tidligt? Er det ikke noget med at ryggen slet ikke er stærk nok endnu? Han er tre måneder og er rigtig god til at holde hovedet selv. Ligger gerne på maven og løfter hovedet op, og er også begyndt at vende sig om på ryggen fra maven...
Når han ikke er i barnevognen, vil han helst hele tiden holdes "stående" eller i hvert fald sidde op, så han kan se på verden omkring ham. At ligge ned på ryggen er ikke så sjovt... bortset fra hvis der er noget at kigge på eller slå til eller nogen, der taler med ham... Han sidder i skråstol et par gange i løbet af dagen, hvis jeg lige skal ordne et eller andet. Det går fint, og han brokker sig ikke.
Jeg vil nødig overbelaste hans ryg, selvom han er meget ivrig og nysgerrig efter at bruge sin krop... Håber du vil give mig lidt vejledning.
Kærlig hilsen
Stine