Brev:
Ørevoks
7. juli 2006
Alder:
4 mdr.
Ørevoks
Kære Helen
Tak for dit hurtige og gode svar om svømning, er på vej på biblioteket!
Anton har haft meget indtørret ørevoks lige i indgangen til øret, det har jeg opblødt med babyolie og efter hånden fået fjernet, men han lugter stadig ud af det ene øre.
Det er som om der stadig sidder noget gammelt voks inde i øret, men jeg vil jo ikke risikere at skubbe det længere ind, så jeg har prøvet at dryppe lidt olie ind i øret for at få det til at løsne sig, men ind til nu har det ikke virket. Jeg ville høre om du kender noget til noget glycerin eller noget i den stil, det var der en dame der fortalte mig om. Det skulle opløse ørevoksen så det ville komme ud af sig selv, når vi bader næste gang.
Syns jo det er lidt træls at min ellers så lækre dreng lugter grimt ud af øret! På forhånd tak!
Han er også meget tør bag ørerne, det er lige som om han sprækker, der samler sig gammel hud eller noget som tørre ind og irritere, jeg vasker det og smører ham med patenolcreme men det lader ikke til at gøre den store forskel, har du mon et råd?
Han er også begyndt at blive rød rundt om munden, jeg tænker at det er fra sutten, kombineret med varme og savl, jeg forsøger at give ham sutten så lidt som muligt, men nu har han jo lige fået det lært så det er også lidt træls. Er der andet jeg bør være opmærksom på i den forbindelse?
Mange sommerhilsner
Lisette