Brev:
Mælk i overgangsperioden
9. juli 2006
Alder:
8 mdr.
Mælk i overgangsperioden
Hej Helen
Du har sikkert svaret på dette spørgsmål 100 gange før, men jeg bliver altså nødt til at spørge dig alligevel...
Jeg ammer min datter på 8 måneder tre gange om dagen, nemlig morgen, formiddag og aften (ikke om natten). Derudover kommer der lidt erstatning i hendes grød og mos (hun får fast mad tre gange om dagen). Hvornår er det rimeligt at skære den midterste amning væk og erstatte den med et fast måltid? Det er jo så svært at vurdere om hun får mælk nok, når man ikke ved hvor meget hun får ved amningen.
Venlig hilsen
Tina