Brev:
Kost 7 mdr
10. juli 2006
Alder:
7 mdr.
Kost 7 mdr
Hej Helen
Jeg er helt ny her og ku rigtig godt tænke mig et par råd om min søn Bertram, som bliver 7 mdr om nogle få dage.
Bertram er blevet rigtig god til at spise stort set alt mad med ske, han elsker især gulerod. Han har ingen tænder og er ik så god til at tygge endnu, er det for tidligt at give ham rugbrød?
Jeg kunne rigtig godt tænke mig, hvis du ville give mig et forslag til en "mad plan" til en hel dag, for jeg er meget i tvivl om han måske får for meget mad?
Om morgen spiser han er en stor potion grød med frugtmos, til middag grøntsager med kartoffel, eftermiddag frugtmos med A38 og til aften en stor potion grøntsager med kartoffel og nogle gange lidt kød og en fransk bagatel som han sutter i sig.
Han elsker at spise, men i sidste uge fra den ene dag til den anden ville han stort set ikke have flaske med MME, så han får ca to om dagen hvor han spiser ca 140 ml. Men selvom han spiser så meget om aftenen, vil han stadig have en flaske med MME en til to gange om natten, hvor han spiser ca 200 ml.
Er der noget vi kan gøre for at han kan sove hele natten igennem?? Når han vågner om natten virker han meget sulten, han sutter flasken hurtigt i sig og sover med det sammen igen.
Kan du give mig nogle gode råd?
Hilsen Mille