Brev:
Tynd af amning
11. juli 2006
Alder:
0 mdr.
Tynd af amning
Hej
Jeg fik tvillinger for 18 dage siden, til tiden, ved planlagt kejsersnit. Jeg har nu tabt de 16 af de 18 kilo, jeg havde taget på under graviditeten og er allerede tynd.
Hvad skal jeg spise og gøre?
Mine børn tager fint på i vægt og jeg har mælk nok.
Kærlig Hilsen
Tanja