Brev:
Søvn om dagen 5 måneder
11. juli 2006
Alder:
5 mdr.
Søvn om dagen 5 måneder
Kære Helen
Tak for nogle gode svar omkring fast føde til min dreng på 5 mdr.
Nu har jeg lige endnu nogle spørgsmål omkring hans søvnmønster om dagen.
Hvordan får jeg lettest min dreng til at falde i søvn om dagen i sin barnevogn?
Vi plejer at vugge eller gå med barnevognen, men er ved at være lidt træt af det, og tænker også at vi snart skal lære ham at blive bedre til at falde i søvn selv. Han bruger ikke sut.
Samtidig sover han alt for lidt i forhold til sin alder. Han sover ca 3-4 x 30 minutter om dagen. Hvordan får vi ham til at sove mere til sin middagslur?
Skal vi lave lidt mere fast struktur på dagen eller hvad ?
Håber du kan hjælpe mig, da jeg syntes det er lidt synd han ikke får sovet mere, og vi er også lidt trætte af at drøne rundt med den vogn.
På forhånd tak
Venlig hilsen
Sarah