Brev:
Klar til selv at spise
2. november 2003
Alder:
10 mdr.
Klar til selv at spise
Kære NetSundhedsplejerske
Min søn er nu 10 mdr. gammel og er vældig interesseret i selv at begynde at spise. Hvornår er det okay at give ham en ske eller gaffel at kæmpe med?
Hvor meget væske skal sådan en lille gut have i døgnet?
Han er voldsomt glad for at ligge på vores hovedpude, hvornår må han selv få en lille flad hovedpude?
Det var meget på een gang, men på forhånd tak for hjælpen
Hilsen
Kaspers mor