Brev:
Bade ved stranden
14. juli 2006
Alder:
15 mdr.
Bade ved stranden
Hej Helen
Nu er det jo rigtig blevet sol og sommer. Vi kom i mødregruppen til at snakke om hvornår de små pus egentlig må komme ud og nyde de blå bølger i det store hav.
Vores børn er 15 mdr. nu, så er det for tidligt at tage dem med ud at bade ved stranden?
Venlig hilsen Lone